Sedachoco ben dikkatimi çeken kısımların altını çizerek okuyorum. Biraz bilimsel bir kitap. Doğum sonrası inşllh tekrar okuyacağım. Zaten ne kadar kitap okursanız okuyun %100 aklınızda kalmıyor sadece aşina oluyorsunuz. Yanlış bildikleriniz aklınızda daha çok kalıyor. Okumanızın hiç bir zararının olacağını düşünmüyorum.😊