Canan_gun55_ evde ki kedi aşılıda olsa doktorlar 3 ayda 1 toxoplazma testini öneriyorlar kanda bakılıyor zaten ama dışarıdaki kedilere dokunmamanı söylüyorlar doktorlar ben de zor tutuyorum kendimi ama bebişim için dokunmuyorum evimdeki aşılı kedimi öpüyorum sürekli seviyorum, rica ederim doktoruna danışırsan daha iyi yönlendirecektir 👼🏻