Aturkk Kızlar doğum için ağdanızı kaçıncı haftada yaptırdınız hazırlıksız yakalanırım diye korkuyorum ama bi andanda tüylerim cok çabuk uzuyor doğuma kadar tekrar uzamasını istemiyorum siz ne yaptınız🤭
Bahar2 Aturkk en son geçen ayın 19 unda yaptırmıştım son ayım artık 38. Haftaya denk geliyor bu ayın 19’u inşallah vaktinde zamanında olurda temiz temiz gideriz
Deletedmom6 Aturkk 38.haftanın içindeyim dün yaptım bitirdim. 1 2 haftaya kdr da tüylerim çıkmayacağı için şimdi yapmak daha mantıklı geldi.
annemsii Ayse08emre Deletedmom6 Hilal07 Mehsu Bahar2 Hamilelikten dolayı ağdada extra acı ve zorlanma Oluyormu ve kendinizmi yaptınz kuaföremi gittiniz ben hamileliğimden bu yana hiç gitmedm kuaföre
Hilal07 Aturkk eğer uzamışsa yaptır canım ben 2 hafta da bı gidiyorum çok uzamasını beklemiyorum nolur nolmaz diye 😊
Aturkk Hilal07 benım zaten 2 haftam var ama hamilelikten dolayı olsa gerek bir haftaya cıkmaya baslıyor😐
Xbebek123 Aturkk ay benimde tatlım ya kafayı yicem. Daha Perşembe gittim agdaya minik minik yine çıkmış. Çarşambaya kadar dogurmazsam inşaallah Çarşamba tekrar gideceğim agdaya
Deletedmom6 annemsii Aynen ben geçen yaptım normalde bu kdr zorlanmazdim arkdşm kendisi bana yapmasına rağmen yine korltum canım daha çok acıdı. Ben hiç hamileliğim boyunca gitmedim kuaföre hep kendim yaptım.
Hilal07 annemsii evet canım oluyor ama dayanmaya çalışıyorum işte 😊 kuaför e gidiyorum kendim asla yapamam
Bahar2 annemsii ben evlenmeden önce lazer yaptırmıştım zaten çok fazla yok 12 sene oldu evleneli kalanları genitalde biraz var ağda ile kuaföre aldırıyorum hamilelikten dolayı daha hassas oluyor haliyle daha özenli yapıyor kuaförüm sağolsun
annemsii Deletedmom6 ya benim vücudum zaten çok hassas kuaföre gittiğimde çok zor oluyordu birde hamilelikten dolayı dahada endişeliyim
Selda7880 Betulkisa bi sıkıntı olcagını sanmam ama sanki daha çok açır gibi geldi :) yani bence ağda daha rahat olur tabi siz daha iyi bilirsiniz