Kızlar ben telefonda detaylı ultrason için randevu aldım. Gittiğimde normal ultrason yapıldı muayene yani. Ondan sonra bana dediler ki şimdi radyoloji bölümüne git ordan randevu al... Ben anlamadım nasıl bişey bu sizce? Beni aydınlatabilir misiniz? Kadın Doğumcu bakmıyo mu detaylıya ?