Iyi gunler hanimlar.Hamilelikde yuzunuzde siskinlik varmiydi? Ve ben qrip.oldukdan sonra kulaklarimdan gözüme dogru geldikde suratimdaki o.iki arada belirgin siskinlik yarandi.nedeni ne acaba?kulakla goz arasinda bi bosluk varya basimiz agriyan zaman masaj yapdigimiz yer oraya qrip oldukdan sonra su odem toplandi doktor varsa burda cevaplarmi?