Bende epidural’a normal doğum yaptım 🙋🏼♀️ Ve gerçekten prenses doğum . Ama 4 cm olmadan iğneyi vurmuyolar. Ben sabah 4ten öğlen 1e kadar sancı çektim açılmam yavaş ilerliyodu. İğne vurulduktan sonra uyumuşum sancı falan hiç bişey hissetmiyosunuz gerçekten ebeler açıklığa bakınca bile hissedilmiyo. Öğlen saat 5 gibi Uyandım yavaş yavaş sancı tekrar geldi gibi oldu doktoru çağırdığımda bebek aşağıya doğru baskı yapıyo doğuma hazırız dedi. Ve sancıları hissetim 🤚🏻. Doktorum Dozunu ayarladıklarını söyledi 😊 Sonrasında sadece iğne yeri ağrıyo oda çok hafif dikkat ederseniz eğilip kalkmazsanız 1-2 güne geçiyo 🤗 Ben kesinlikle tavsiye ediyorum epidural’ı 🙋🏼♀️