Bugün 40 hafta oldum. Doktor muayenesi vardı. Normalde doktorum alttan muayene etmiyor. Ama sancılarım gelmeyince bi muayene edeyim dedi. Rahmin hiç yumuşamamış ve rahmine ulaşamıyorum terste duruyor dedi. Muayene sırasında baya yukarı çıktı düzeltmeye çalışıyorum dedi. Gerçekten çok canım yandı. Ama kesinlikle normal bi muayene değildi. Bana mantarın var senin senin dedi. Bu muayeneden sonra kanaman olabilir dedi. Sancın 2 gün içinde gelmezse fitil vericem doğumu başlatmak için dedi. Çok korktum. Benim gibi bi durumla karşılaşan var mı