miracyusufveberilmoms Selamun aleykum anneler 🙂 bizde 37+6 oldukk doktorum bu hafta gelir gozukuyo dedii sancilarim ara ara var insallah daha da cokk olur normal yaparim 😍😊 dua edin oglumla bana kurtulalim hayirlisi ile
alaelikkran Insallah hayirliyla kucagina alirsin canim bende cok heycanliyim 36+6 olduk benimde 22 gunum kaldi hayirlisi bakalim nasil birsey cikicak 😂😂😂😂 merak ediyorum hayirli saglikli guzel dogumlar insallah canim benim 😊