Evin_4747 14+4 hamileyim bugün doktora gittim %80 kız dedi sizce cinsiyet değişir mi içimde hala erkek hissi var
kayseri_1234 Evin_4747 kız dedikten sonra değişme daha çok görülüyor, cinsiyete emin ol biraz daha büyüsün sonra hazırlık yap
Minnos01 Evin_4747 aynı durum bende de var canım bakalım haftaya gitcem değişecekmi hep erkek hissetmiştim
Evin_4747 @Esraaa1709# Esraaa1709 anladım çok teşekkür ederim allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Melike_ Esraaa1709 bende de ozel bolgesini göstermiyor ama kemik yapısı kiza benziyor dendi sizede böyle bisey denmismiydi
sahibe Evin_4747 benim ikinci hamileligim ben bile nasil heyecanliyim daha kesin belli olmadi bizimde 5ayimiz bitti detaylida belli olacak ama biz kiz dir gostermedigi icin diyoz hayirlisi baklm
smglaaa sahibe evet canım kıza çok emin olamadıkları için hemen söylemiyorlar kız bebek diye görünce emin olmak için bekletiyorlar baya bi
Junemother Melike_ Bana da öyle dediler canım kemik vücut yapısı kıza benziyor sesi ama değişir mi bilmiyorum 😊
SeymaTaylan Tabiki cinsiyetin önemi yok sağlıklı olsunlar yeter. Banada 12 haftalıkken %80kız denildi 18 haftalıkken kontrole gittiğimde %100erkek olduğunu öğrendim onun için erken daha acele etmeyin derim ben tüm hamişler sağlıcakla kavuşsun inşallahh😍
Evin_4747 SeymaTaylan çok teşekkür ederim allah razı olsun SeymaTaylan allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🤗
Evin_4747 Doktor hayırlı olsun kız dedi bir türlü inanmadım çünkü bende ilk defa böyle birşey oldu erkek hissediyorum hala değişmedi 😁😁
Arminin Evin_4747 bence artık ultrason cihazları çok iyi olduğu için belli oluyor bence değişmez hem 11 haftalık öğrenenler bile var ben 11 haftada oğlumu öğrendim sağlıkla gelsinler😊
Evin_4747 Arminin evet öyle ama o kadar çevremizde cinsiyeti değişen var ki bide ayrıntılı ultrason girmedim