NisaMomy Kızlar 18. Haftaya giricem ama hala su içemiyorum çok midemi bulandırıyo gidip kusuyorum içtiğimide. Tatlandırmayı da denedim yinede olmuyo. Siz dede oluyormu çok korkuyorum bebeğe bişi olur diye.
Esraaydn21 NisaMomy bende ıcemıuorm aklıma gelmıo :( aöa bebegın suyu ıcın cok cok onemlı z surahı blundur yanında mutlaka ıcmeye calıs mutlaka
Yrnkrm NisaMomy bende içemiyordum doktorum suyunun markasını bi değiştir dedi elmacık içiyorduk şuan erikli içiyoruz ve gayet rahat içiyorum erikli biraz daha tatlı geliyor diğer sulara göre mesela abant asla içemiyorum ben. Bi deneyin derim
Zeys NisaMomy havuç suyu da iç destekle canım gebelikte suyun azalınca havuç suyu için demişlerdi gebe okulunda..
Okyanus-1 NisaMomy akkina geldikce yanina koy yudum yudum iç hem vücudunda kalır hem miden bulamamış olur
NisaMomy Esraaydn21 canım ben suyunu sorduğumda normal dedide bende korkuyorum eksilir falan dıye yınede 1 litre olsun içiyorum ama daha fazlası gelmiyo kusturuyo.
Esraaydn21 NisaMomy bana da ıyı dıyorda genede yetersiz bence sonradan bı sorun çıkmasından korkuyorm bende :( bazen varyw bı yudum bile ıcmıorm :(
NisaMomy Yrnkrm deniyim canım pınar aldım olmadı hayat denedim oda olmadı. Belki erikli iyi gelırde içerim inşallah
NisaMomy Zeys hazır satılanlardan da içsem oluyor dimi katkısız olandan yoksa havucu nasıl sıkarım suyunu 🙈☺️
NisaMomy Okyanus-1 bir litre içiyosam onuda yudum yudum içiyorum başka türlü gidip çıkarmak zorunda kalıyorum malesef😭
Brokoli NisaMomy katı meyve sikacaginiz yoksa vitamin barlarda satıyorlar taze sıkılmış havuç suyu. Hazırının faydası kadar zararı da olur koruyucu falan icerdiginden. Meyve sularını taze sıkılmış içmek gerek
NisaMomy Brokoli evet canım eşime bir danışıcam yada annemde var ondakini alırım olmadı verir o bana yada yeni alırım olmadı teşekkür ettim😊
duygusm NisaMomy Diğer sıvılarla destekleyebiliyor musunuz? Uygun bitki çayları, özellikle zencefil... Arada meyve suyu gibi? Ya da sulu yemeklere ağırlık vermek, çorba içmek gibi şeyler de su içme yerine geçmese de faydası olur.
NisaMomy duygusm evet taze portakal sıkıyor eşim içine bir kaç meyve daha koyup. Çorba içiyorum. Zencefilli ballı çay içiyorum. Aralarda midemin bulanmadığı zamanlarda su içmeyede çalışıyorum 1 lt geçemiyorum ama 😒
Brokoli NisaMomy öyle bir imkanınız olursa, bebeğiniz ek gıdaya geçince de kullanırsınız, yıllarca kutu meyve suyu icireceginize hep içinde ne oldugunu bildiğiniz şeyler icirirsiniz, fiyatının karşılığını misliyle veren bir ürün 😍
Esrayy NisaMomy ben de cok az içiyorum kontrollerde hersey normal ama bol bol su iç diyor doktor anca iki üç bardak içebiliyorum:/
NisaMomy Brokoli annemden istedim canım yeni almıştı bi kaç kere kullanmıştık evlenmeden önce😊 al ben kullanmıyorum zaten dedi saolsun
ays_ays NisaMomy benimde öyleydi çok şkr geçti bebekte Bi ara çok kusup sıvısı kalmıştım 3 gün hastanede yattım Bi tahlil yapdıır istersen serum verdiler habire bana hala tatlı arıtma suyunu seviyom bizim burda belediyenin suyu var onu içebiliyom Bi ara sadece çeşmeden içiyordum ANnemler kaynatıyolardı suya hasret kalmak çok zor
NisaMomy ays_ays bende serum yedim canım ama etkısı geçince gene aynı oluyo her gün gitmem lazım. Detaylı ultrson yapçak bakalım ozamanda sorcam bi sımıntı varmı dıye. Yok dedi olunca sölüyorum dedi ama korkuyorum yınede ıster ıstemez