Dilkk canim bebek isteyenler olarak cogumuz ayni seyleri yasiyoruz ,kendi icimizde yasadiklarimiz etrafimizdan gorup duyduklarimiz ya da etrafimizin anlamli suskunluklari .. Ama umidimizi yitiremeyemiz , cok sükur ki her ay bi sans daha veriliyor , sadece gecikiyor belli ki inşallah daha guzelleşecegindendir gecikmesi 🌸 ben de uc ay sonra 3 yillik evli olacagim bir kurtajim , kimyasalim , dis gebeligim oldu . Olumsuz sonuclanan catlatma ignesi , rahim filmi .. Inşallah bir gün olacak ve tüm bunlari unutturacak 🤗 yeterli pes etmeyelim ve inanalim . Bunlari once kendime soyluyorum tabi ki 😁