Damlaveminigi Merhabalar şuan çok tedirgin oldum bugün ayakta biraz fazla durdum belim ağrıyor ilk defa korkuyorum çünkü daha önce iki düşük yaşadım endiselenmeli miyim sizce geçer mi dinlensem başına böyle bir şey gelen oldu mu
Okyanus-1 Damlaveminigi benimde ilk hatlardan itibaren belim agriyor gittikçe de siddetleniyor dinlenince etkisi azalır iyi olur ama tıbben dusugun sebebi bunlar değilmiş siz daha tecrubelisiniz gerçi Ben vucudum beni uyarıyor diye alıyorum agriyı Ağrım olmasa kendimi yorucam demek ki bünyemizde küvetli değil bebeler nazlı diye düşün
rabnaz6822 Damlaveminigi canım kaşık ve bel agrısı çekmemek için yada azaltmak için en az 2.5 litre su içmelisin💁🏻♀️Ben 20.haftadayım ve hiç belim ağrımadı 🤷♀️
Menekse123 Damlaveminigi Ayni durum bendede war 7 haftaligim ve belim cok agrio 1 tanede dusuk yapmistim cok korkuom ama insaAllah bise olmaz rabbim hayrla kucamiza almayi nasip etsin insaAllah
Deletedmom0990 Damlaveminigi canım ben hiç düşük yapmadım ilk bebeğim ama benimde ayakta çok durunca falan belim ağrıyor 17 haftalık oldum hala geçmedi hayırlısı olsun normal derler ama bir doktora görün istersen kendini de yorma uzan ilk zamanlar çok ayakta dolanma
Damlaveminigi Okyanus-1 teşekkür ederim cevapladiniz rahatladım şuan 🌸 rabbim sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah