Meryem091011 Arkadaşlar ben bu ilaça başladım bugun aldım daha doğrusu kardeşime doktor sabah aç karına portokal suyu ile birlikte al dedi bana ise gece yatarken al dedi? Kendimin kabızlık ve mide rahatsızlığı ufakta olduğu için? Kullan var mı?
Deletedmom00260 Meryem091011 ben kullanıyorum hiçbir yan etkisini görmedim sabahları aç karnıma içiyorum
Mervazz Meryem091011 ben gunde iki tane sabah aksam iciyorum kansizlik cok var diye acayip derecede kabizlik yapiyor ama vinelac diye bir vitamin kullaniyorum oda bagirsaklari duzenliyo ikisi birbirini dengeliyor iste
ald1017 Meryem091011 Doktorum sabahları aç karnına almamı eczacıda ilacı aldıktan 1 saat sonra kahvaltı yapmamı söyledi.Mide bulantısı yapıyor biraz ama dayanmaya çalışıyorum.
didim09 Ben de aynısını kullanıyorum, zaten kabızlık şikayetim vardı daha da beter yaptı diyebilirim,ben de gece içiyorum
Meryem091011 didim09 Eczacımız tanıdık gece yatarken al dedi sende öyle yap gündüz alma kabızlık yaparmış ve bol ılık ama ılık su tüket canım birde sulu armut ye yulaf ezmesi tüketebilirsin
edatmr Eczacılar aç karnına olarak yazıyo genelde bana da doktorum gece içersen miden bulamaz demişti. C vitamini demirin emilimini artırır o yüzden Bi meyve ile tüketmek faydalı olur. Ama evet fena halde kabızlık yapıyor 🙄
Meryem091011 edatmr mide bulantısı yapmasın diye belkide bende gece alacağım o zaman kadar baya su tüketmek istiyorum çok geçmiş olsun şimdiden 🙏
Meryem091011 Mervazz üzüm suyu doğal kendi ev yapımı varsa günde bir kavanozu bitirecrk şekilde tüketebilirsin çok az şekerli sekersiz olursa daha iyi olur tabi canım
Nesibetul Meryem091011 Canım bu ilacı reçetesiz mi aldın? Yani doktor tavsiyesi var mıydı? Sağlık ocağının verdiği ilacı (vegaferon) kullanmak istemiyorum. Alternatif bir ilaç arıyorum ve bu ilacın en iyisi olduğunu duymuştum.
Meryem091011 Nesibetul doktor verdi canım 15.+2 günlük oldum ben kansızlık var dedi sonra dedim yalnız benim midem ağrıyor çok kabızlık problemi olunca daha çok dedim mide rahatlatıcı ilaç verdi onu kullanıyorum şimdi gece yatarken de bunu kullanacağım canım
edward Meryem091011 bende içiyorum en etkili ilaç 9 su değerim 1 ayda 13 çıktı kabızlık oluyor tabi 🤞
nure Bu ilaç midede çözüldüğü için mahvediyor ben 1 tane aldım acillik olacaktım mide ağrısından. İlacımı değiştirdik hemen. Endikasyonları okursanız gerçekten yan etkisi aşırı fazla bir ilaç kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Brcsnn nure ayni sekilde bende 2 gün ictim 1 hafta cektim aglaya aglaya acile gittim bakmadilar ozeldeki doktoruma gittim yine ilac vermedi devlet hastanesine gittim dedi nasil ilac vermediler sana ilac verdi mide ilaci rahat bir uyku uyudum sadece ferrum icebilebiliyorum oda zorla yani
Aryacigdem Meryem091011 bende iciyorum ama beni isal yapıyor. Ama bugün kabız olmuşum ne yapsamda gecer acaba ya
Cndnbzkrt Meryem091011 bende kan degerim dusuk cikinca bu ilacla degistirdi fakat midemde resmen patlama yasatti istahimi kesti biraktim eski ilaca döndüm dayanilcak gibi bir mide acisi degildi
Snd_dzgn23 Meryem091011 sabah aç karna alıyorum 2. Kutuya geçtim kan yapıcı zaten kabızlıkla alakası var mı bilmiyorum