Ben çevremdeki iş arkadaşlarımdan ve yakınımdan yağmur hanımı hep iyi bildim gebeliğimin başından beri sadece ona gidiyorum ve çok memnunum 🤗 sadece nöbete kalmıyor o kötü bir durum sezeryansa o doğumunu yapar normalse kısmet artık kuzum 🙏 sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 😊