Pinkberyy Kaderaslantekin benim 4 tane kuzenim istegebaglı sezeryan oldu hicbirisinrie yapılmadı canım😁istemezsen zorla yapmıyor ki doktorlar Ben kendim istediğim icin denedik ç yoksa banada yapmayacaktı.
Pinkberyy Busra5341 valla ben doktora dedim korkuyorum ama denemek istiyorum 😁 tamam dedi ancak ilk parmaktan sonrası olamadı😂😂 evet catal muayenesi yaptırmazsın eger normal olmayacaksa gerek olmaz. Ben merakımın kurbanıyım 😁
Busra5341 Pinkberyy hic meragim yok biziklatmamam en guzelo 😀 bi arkadasmda senin gbi merak edip cikmis catala doktor demis bumuydu meragin parmaklarmi kircan ne kasilmak bu 😂
Kaderaslantekin Pinkberyy belki sizin ozel oldugu icin secme hakkı verilmis ben devlette yaptim ilk dogumumu sezeryan olmama ragmen yapildi muayene 😁
elif41asel Busra5341 öyle yapicam bir dahaki sefere başka doktora gitcem zaten tavrını görünce bir şey bile sormadım direk değiştircem dediğim için
Zeinab @Buketzeyno bende yarin doguma gidicem @Buketzeyno bende yarin doguma gidicem allah yardimcimiz olsun saglikla gelsinler insallah🙏🏻
Buketzeyno Zeinab amin inşallah canım benim dokuz da sezeryanım Allahım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏
Busra5341 Buketzeyno genelmi daha iyi epidural mi hic karar veremiyorum ya grnelde uyandiginda aciyi karsiliyosun diyolar digerinde bel agirisi oluyormus snra ama bebegi goruyorsun ilk anini cok gormek istyrm cok kaafam karisik 🤔