Ceydasinanservan Son günler de kaburgamda agrı hissediyorum dönemiyorum uyuyamıyorum aynışeyi yaşayan varmı.Bide saga yatmak zorunda kalıyorum oda en fazla yarım saat uyuyorum😢
Mihriban26 Ceydasinanservan 38+0 sırt ağrım çok oturamıyorum, yatamıyorum, geceleri uyuyamıyorum bile ama kendimi son günler diye telkin ediyorum. Mutlu sona az kaldı biraz daha sabır 🤗😌
hilaldg300 Ceydasinanservan beeeenn hiç bi tarafa yatamıyorum oturunca daha çok kaburgam ağrıyor gözüm yollarda kaldı uyumak değilde ağrılar olmadan yatabilmeye razıyım 😕
Fatma24 Ceydasinanservan bende de var o sorunlar yatarken rahmin çok ağrıyor kalkınca yürümem zorlaşıyor eşim tutmasa yere düşüyorum o derece bizimde son 2 gün pazartesi gel bakalım dedi hayırlısıyla alalım kucaklarımıza inşallah 🥰
Ceydasinanservan Mihriban26 normal doğummu olacak sizin ben catı muayenesi oldum doktor normal dedi ama dha yerleşmemiş bakalım hayırlısı inşallah
Ceydasinanservan hilaldg300 benimde bugün itibari ile aynı gerçekten kesintisiz uyumaya ihtiyacım var bebeğim saglıkla gelsinde razıyım allah hepimize yardımcı olsun
Kuncutum123 Ayni durumdayiz.hicbir tarafa yatamiyorum.zaten fazla uykum da yok..tum kemiklerim aciyor kipirdayinca.sezeryana son 2 gun 😌
Ceydasinanservan Kuncutum123 hakkınızda hayırlısı kuzum bebeişler saglıkla gelsinde ama gerçekten gevşemeye ve uzun soluklu bi uykuya ihtiyacım var
2prens_annesi Kuncutum123 aynıyız canım pazartesi sabah nasipse sezaryen geceleri haram oldu çatı ağrısından rahim kasılmasından ve oda yetmiyo benim afacan kaburgamın altında toplanıyo biran önce günler geçsin istiyorum🤲🏻🥰
Mihriban26 Ceydasinanservan çatı muayenesi olmadım daha ama doktorun dediğine göre her şey normal doğuma uygunmuş
Elifusa Ben koltukta oturuyorum 1 aydır son 16 günüm kaldı. Oturmaktan makatım ağrıdı artık. Kesinlikle yatamıyorum ne sağıma ne soluma ne sırt üstü oturarak uyumak çok kötü. :(
Kuncutum123 2prens_annesi saglicakla kucagina al insallah canim 🙏 ayni durumdayiz,bazen nefessiz kaldim saniyorum 😌 gunler cabuk gecsin de,korkum da var bir yandan gecmesin istiyorum galiba 😌😂
2prens_annesi Kuncutum123 en çok korktuğum ameliyat sonrası rahim toparlamak için yapılan masaj ve ilk ayağa kalkmak onun dışında bebeğimi görünce mutluluktan hiç bişey umrumda olmuyo🤣🤣
Fatma24 Kuncutum123 ya sen ne diyorsun😂😂hasret kaldım hep öyle yatardım şimdi 2 saniye öyle duramıyorum karnım yukarı kaldırıyor beni anne olmak gerçekten kolay değil onu anladım 10 ay önce çok güzel mutlu rahat bir hayat yaşıyordum 38 bedenim ile şimdi 46 beden ne demek🤦♀️🤦♀️
Fatma24 Kızlar eşleriniz tipinize alakalı saçma sapan şeyler söylüyor mu(ne kadar şişmişsin, çok kilo aldın, çirkinleştin yarım dünya oldun gibi)
Aynurpl 38+5 haftalığım Kuyruk sokumum ağrıyor sağa sola dönemiyorum karnım çok kaşınıyor bebek sertleşiyo veeee salı günü sezeryan olacam