KucukAnne538 Anneler 12. Haftamda mide bulantım ve mide ağrım nedeniyle kan ilacımı bıraktım içemedim 21. Haftamdayım dün başladım 1 tane içtim ve anında kabız oldum içesim gelmiyor bunun bir çaresi yok mu Icmem gerekiyor çünkü kansızlığımın son noktasındayım.🙏
Kemin KucukAnne538 sidefer içiyorum ben kan ilacı olarak o kabız yapmıyor paralı toz şeklinde ben de sizin gibi hapı içince kabız olmuştum doktorum sideferi önermişti
Sweetblonde88 KucukAnne538 kesinlikle sidefer mucize bişey hem degerler yükseliyor hem yan etki yok. Ama hafta itibariyle kabızlık kan ilacı olmasa da olabilir bunun için şurup yada tozlar var kullanabilirsiniz. Doktorunuzla bu durumu da paylaşın derim.
Menekse123 KucukAnne538 Kan yapmasi icin siyah kuru uzum ye kabızlık icinde balli sut ic bende öyledim afedersin sut icer icmez ertesi gün tuwalete ciktim🙈🙈
NisaMomy KucukAnne538 ben kan ilacı feramat diye bi marka yazdı onu içiyorum hiç kabızlık yapmadı. Sadece dışkıda kararma yaptı oda normal galiba🤣
Kemin KucukAnne538 reçetesiz eczaneden alabilirsiniz ben iki gün tuvalete çıkamayınca yazmıştım doktoruma bu ilaç beni mahvetti başka birşey olamaz mı diye 😄
KucukAnne538 Kemin Doktor kontrolünde kullansam daha iyi bizim için teşekkür ederim bu arada öneriniz için🙏😄
KucukAnne538 Sweetblonde88 Ilaca dün başladım başlayana kadar hiç bi sıkıntım yoktu ilacı içer içmez hoop bi karın ağrısı ardından kabızım🤦♀️
Sweetblonde88 KucukAnne538 sidefer gıda takviyesi olarak gecer. Doktorum bana başka ilac verdi. Ben iki kontrol arasında baska bir doktora gittim o önerdi kullandım. Kendi doktoruma da sormadım açıkçası ama mkenllek bişey. 9.5 tan 11 e cıktı. Normal ilacı 2 ay içtim 10.4 ten 10.3 oldu. Ancak degeri korudu. Bu arada kabızlık için şuruplar var artık düzenli kullanmak gerekebilir. Düzene girer bu sekilde.
KucukAnne538 Sweetblonde88 Benim kan değerim 8.1di en son keşke o kadar olsa içim rahat eder çok kansız değilim derdim. Ilacın adını not ettim doktoruma soracağım gidince çok teşekkür ediyorum😊