Dursunkemalinannesi Kızlar daha önce burda başlık açmıştım gebelik diyabeti +protein kaçağım var 36+3 'üz protein kaçağım yine arttı doktorum haftaya Doğuma alacak sezeryan olacağız spinal mi epudural mi olmalıyım lütfen deneyimlerinizi yazar mısınız ?
feraye000 Dursunkemalinannesi cnm bne spinal oldum. Doktor a epidural yap dedim niye boş yere fazla para vermek istiyorsun ikiside hemen hemen aynı şeyler dedi
Bsrabs Dursunkemalinannesi spinal nasip oluyor epidural nasıl hiçbir bilgim yok ikisinide aynı biliyordum bilgilendirir misiniz rica etsem lütfen
Dilan90 Dursunkemalinannesi spinal belden asagı komple uyusturuyor. Epidural sadece sancıyı kesıyor. Yanı yürüyebiliyorsunuz.sezeryanda zaten epidural yapılmaz Ameliyat olduğu için mecbur spinal olucaksınız
Vnsgb Dursunkemalinannesi benim ikinci sezaryenim olacak ve epidural kesinlikle zarı delip geçmediği için baş ve boyun ağrısı yapmıyor daha çok bel ağrısı yapıyor onuda 3 gün iğnenin yapıldığı bölgeyi bildiğimiz viks iyice ovunca geçiyormuş bi akrabamız demişti ☺️
Dursunkemalinannesi feraye000 teşekkür ederim kayınvalidem kaygılı o kafamı karıştırıyor ona kalıcı ağrı oluyor demişler spinalde sizde böyle sıkıntı oldu mu yada olan duydunuz mu ?
feraye000 Dursunkemalinannesi yok canım kalıcı değil ilk zamanlar bebek baya zorladı sürekli ayakta kucakta gezdi.onda agrımıştı şükür gecti şimdi
Tubitupp Dilan90 Dursunkemalinannesi sezeryan da da epidural oluyor. İkiside omuriliğe yapılıyorFarkı enjeksiyonun yapıldığı bölge. spinal de zarıda geçiyormuş. Yani bir tık daha ileri enjeksiyon yapılıyor. Bu konuda kağan hocanın videosu vardı izleyin derim. Ya da bir çok yazı var okuyabilirsiniz nette
Dilan90 Bsrabs spinalde komple belden asagı uyuşturuluyor yanı bir nevi kısmı felç gibi hiçbirsey hissetmiyorsunuz sezeryanda kullanılıyor .ama epidural sadece agrıyı kesiyor doğum sancılarını hıssetmıyorsunuz ve normal doğumda tercıh ediliyor.
Dilan90 Tubitupp ben sezeryanda epidural yapıldığını bilmiyordum ben normal doğumda epidural yaptırmıştım.yapıldıkları bölge farklı olduğu için birinde yürüyebilirsin diğerinde tamamen uyuşuyor sanki epidural de sezeryan acısını hissedersın gibi geliyo bana🙈
Vnsgb Dilan90 yok yine spinaldeki gibi hissizliği oluyor aynı epiduralde doz ayarlanıyor o yüzden normal doğumdada tercih edilebiliyor be acı hissedildiği an yine anestezi enjekte edilebiliyor 😇
123- Ilk sezeryanmda beni komple uyutularak yapılmıştı şimdi tekrardan bu sekılde olucak panik atagim var benim skntı olur ne ağrı ne bısey hıcbısey hissetmemstm