Bnde 33 haftalık hamileyim canım aynı şeyler bende de olyor. Ağrı yok dediğin gbi salı günü kontrolum vardı doktoruma söyledim günde 10 a kdr olması bu dönemlerde olabiliyormuş fazlası olunca sıkıntı doktorunla bir görüş gerekli görürse nts bağlar senı. Birde düzenli magnezyum verdiyse kullan onu içince azaldığını fark ettim