Bestem Kızlar selamlar 28 haftalık hamileyim sanki bebeğim erken doğacakmış gibi hissedyrm yani doktor bisey demedi sadece bi his tabi ama bu korkuyu atamıyorum içimden.benm gibi olan var mı bunu nasıl yenebilirim bebeğim e birşey olacak diye de.cok korkuyorum😥😥
Merve_kucuk Bestem bende 22+2 günlüğüm. Bendede o korku var maalesef 😔 Bide bugün detaylıya girdik. Kordonda tek arter tek ven olduğunu söyledi doktor. Sevk verdi 😔
Elifboztug Bestem benimde hep böyle aklımda 😄 30 haftada kafası aşşa inmiş doktor yat dinlen yorma dedi canım dikkat et doktorun ne söylerse onu uygula 🙂
_HB_ Bestem benım ilk doğum erken oldu 32 haftalık. Sımdı 25 haftalığım ama hiç oyle bi düşüncem yok. Olursada olur hersey Allahtan. Şimdiki hastane koşulları cok iyi, 600 grlık bebekler bile yaşıyo. Yaşayacağı varsa Allah yaşatır siz onu dusunmeyin
Zele Bendede vardi canım o his hic endiselenme.36 haftalik oldum.tamamen psikolojik elimizde degil iste
Bestem Zele Aynen canm korkuda kalsın inşallah Rabbim hepimize zamanında sağlıklı güzel doğumlar nasıp etsin sağlıkla gelsin inşallah kuzularımız
Bestem Elifboztug Aynen canm Rabbim hepimize zamanında hayırlı sağlıklı doğumlar nasıp etsin insallah
nghn87 Ilk haftalardan beri hep erken dogurcam hissiyle korkusuyla yaşadım çok şükürki 36. Haftaya kadar geldik 🤲
Bestem nghn87 çok şükür canm Allah yardımcn olsun inşallah bisey kalmamış sağlıkla al kucağına inşallah bebişini