Mucizem06 ben 3 düşük yaptım bir tanede de değil. Çok zor oluyo Rabbim yaşatmasın şimdi 4. Gebeliğim şans eseri ögrendim. Beni ilk genetik tıbba gönderdiler benim ultrasonda bi sıkıntım yoktu hersey normal genetik tıbda pıhtışasmaya ve kromozom sayısına bakıldı temiz geldiği benim sorun tiroidler de oda çocuk için çok önemliymiş 3 kayıptan sonra ögrendim ben. Troid gebelikte 2,5 altı olması gerekiyor. Benim o zaman 10,5du ve TSH yüksekliği bebeğin kalbine kadar durduruyo. Şuan 1 çok şükür ve gebeligim yeni başladı 4+2 gözüküyor şuan. Sende ihmal etme.