Kızlar 13+4 deyim bugün göbek deliğime bir ağrı girdi kasılıyor gibi, sağa sola dönünce geriliyor gibi ağrıyor böyle olan var mı veya neden olduğunu bile var mı? Ağır bir iş yapınca göbeği düşmüş derler bizim memlekette ama ben hiçbir iş yapmadım bugün. Diyorum acaba bebek yukarı çıkmaya mi başladı korkmam gerek mi bilmiyorum 😒