Kardelenyigit benim bebegim biraz sorunlu ama kiloyla alakası yok . Sen tstlıyı cok azalt , doktorun uygun görürse gebelik sekerine baktır . Gebelik sekeri yükselince , su fazlalıgı yapabiliyor . Bol bol su iç , saglıklı beslen . İki canlısın ye degil ama sık sık ye . Sorun olmaz . Sekerin bile cıksa sıkı bir diyetle düzeliyoe hersey . 👍🏻Kilo almaktan korkma , düzenli kilo almaya calıs 😊 iyi olur hersey . Cok düşünüp hamileligi kendine zehir etme