bebegimm16 Benim bebegimde de vardı 17 haftalıkken, hem de iki taraflıydı,, simdi 31 haftayım bir dahaki hiç bir kontrolde görülmedi. Ayrıca tamamen kaybolmasa bile bebegin başcevresi normalse ona hiçbişey yapılmıyor doğum sonrasında da bebekte bir sorun yaratmıyor merak etmeyin 🤗