Oznurtnc Merhaba kızlar sizlere bi sorum olacaktı. 31 haftalık hamileyim karaciğer enzim yüksekliği çıktı kan tahlilinde bebek için herhangi bi sıkıntı olur mu yaşayan var mı aranızda
Lylshnn Oznurtnc merhaba alt ast değerleriniz kaç geldi ve kaşıntınız var mi? Eğer gebelik kolestazı ise sürekli takip altında olmalısınız. Kan vererek değerlerinize bakmalı. Yükselirse, katlanırsa anneye de bebeğe zararlı bir durum.
Gozdeakan Oznurtnc benim 22. haftalarda yüksek çıkmıştı.Doktorum vitaminleri kesmemi söyledi.15 gün sonra kan ver dedi.Öyle yaptım.Sonra düştü.
Ftma_izmr Oznurtnc merhaba benim de yüksekti 60 larda çıktı sadece yediklerime dikkat ettim dr 1 ay sonra gel dedi 40 lara düşmüştü oda iyiymiş, gebelikte normalmiş yükselmesi.
Lylshnn Oznurtnc korkulacak değerler değil neyse ki. Gebelikte bu kadar yükselme olabiliyor. Bazı ilaçlar da yapabiliyor. Yediklerinize dikkat etmenizi bol su (limonlu su çok işe yarıyor) içmenizi öneririm. Sağlıkla gelsin bebişiniz🙂
Derya-58 Benim de ilk haftalarımda yüksekti hamur işi yağlı ve tatlı yeme dedi doktor yürüyüş yaptım düştü bol yeşillik yedim o aralar