Derya21d aynı durumdayız, 38+4.. bebiş doğum pozisyonunda ama kanalda değil, doğal olarak açılma yok.. minnosa bir an önce kavuşmak istiyorum, bi yandan da endişeliyim.. hiç yaşamadığım tatmadigim bu hisler ve artik ağırlaşmış olmanın verdiği tatsızlık.. finale odaklanıp kendimi motive etmeye calisiyorum 🤷♀️🐣