21 haftalık hamileyim 3 gün oldu aşı olalı aşıyı oldugumdan beri kızımın hareketlerini hissetmiyorum bir kac kere hissedebildim oda cok derinden çikolata tatli ne varsa yedim ama tık yok bir kac yerde normal olduğunu okudum ama bir sorun olabilir mi tecrübeli arkadaşlar yardımcı olur musunuz lutfen 😢