Cerenssn ben de ilk hamilegimde düşmüştüm sizinki kadar küçük değildi yanliz bebeğim hemde iki defa 🙈 ilk dustugumde 5 aylık falndi sanırım ikincide karnım burnumdaydi her ikisinde de doktora gitmedim ikisindede hemn uzanip oglumun hareketlerini gozlemledim ama cok korkmustum tabi ki yaptığım doğruydu sizde hastaneye gitmeyin demiyorum bebeginiz daha cok küçük içiniz rahat etsin bir gösterin kendinizi insallah sag saglim alırsınız kucağınıza😇