Caglagorkem 24 haftalık olduk karınım çok sertleşiyor kasılıyor 10 sn sonra düzeliyor yaşayablar varmı azıcık tedirgin oldum. Magnezyuma başladık doktorun tavsiyesiyle
Handekiraz2302 Benim hep oluyor canım hafif ovunca geçiyor doktoruma sordum bebek toplanıyor korkma kötü bişey değil demişti