Kızlar geçen güm başka bir doktor rahim sağımın hafif kısa olduğunu falan söylemişti çok korkmuştum bununla ilgili post açmıştım. 17+1 günlük hamileyim ve rahim ağzı uzunluğumu 39,2 mm olarak ölçtü. Normal risk yok şimdilik dedi 😍 önerileriniz var mı kısalmaması için