Gamzetoprak Arkadaşlar son günlerde dış ağrısı çekiyorum bazen dayanilmayacak gibi oluyor parol icmemde sakınca yok diymi yanlış hatırlamıyorsam gebelikte sadece parol kullanılabiliyordu
Mucizem_21 Gamzetoprak aynen bana da doktorum bel agrim falan icin kullanabilirsin dedi ama ben kendimden kaynakli korktugum icin agri cektim ama hic parol atmadım ama kullaniliyor
Ecebati Bel ağrısı için banada doktorum parol verdi sorduğumda sıkıntı parolde sıkıntı olmadığını söylemişti