Aysel995 doktorum sadece spinal değilde spinal+epidural kombine şeklinde yapacağını söyledi. Çok daha konforlu ve çok az ağrılı geçtiğini söyledi. En az bir gün epidural katateri kalıyormuş ve ağrın oldukça o kataterden ağrı kesici veriyorlarmış daha etkiliymiş. Genelde narkoz bebeğe geçtiği için apar topar sezaryeni yapıyoruz, ne plesantanın geç kesilmesi ve ten tene temas va hiçbir şey yapayız o sebeple asla önermem demişti doktorum.