Merhabalar 18. Haftaya kadar erkek olursa Ömer Asaf koymayı düşünmüştük, sonra kız olursa Ecrin koyarız dedik. Kontröle gittiğimiz de kız olduğunu öğrenince o kadar fikir ve alışveriş oldu ki burada herkese sorduğum bile oldu ailelerimiz hiç karışmadı zaten kendimiz karar vermek istedik. İsim konusunda 33+2 de karar kılmış durumdayız (Kapı süsü sipariş de verdik)
İsmi "RAVZA" olacak Hayırlısıyla sağlıkla gelsin inşallah. Tüm anne aday ve adaylara sağlıklı huzurlu doğumlar dilerim.
Peki ya siz ne ismine karar verdiniz ?