Ilknrshnn 34 haftadan selam kızlar benim sol rahimde bi agri aci oluyor bunu yasayan var mi aranızda acaba bacagima vuruyor yatinca kalkinca canımı yakıyor batma oluyor
Aras-Altay Ilknrshnn benimde aynı canım uyurken bebek rahmime baskı yapıyor sola yatmaktan bacağım felç geni oluyor çok ağrı yapıyor 33 haftalığım bende
CanselMayis Ilknrshnn benimde dokununca tam orası acıyor bazen oturup kalkerken falan sanki çok idarar sıkışmışımda oda acı veriyor gibi
Ilknrshnn Aras-Altay ayniyiz desene nasil gecer bu acaba artık zorlasmaya basladi iyice cok sukur yine bu gunlerimize
Aras-Altay Ilknrshnn bilmiyorum ki kuzum şükür diyorum Halime ama bazen hiç çekilmiyor ağrı bol bok dua ediyorum elimden bir şey gelmiyor
Ilknrshnn CanselMayis cok can yakıyor evet canim ben sadece bende var saniyordum demek ki normalmis bunlar 😊
CanselMayis Ilknrshnn demekki bu haftalarda dediğin gibi normal olsa gerek sonucta zaman daralıyor içerde cıkmaya hazırlanan bebek var hazırlık aşaması sanırım bize bu ağrılarla geri dönüyor
Esmaemenova 33+6 dayim yaşadiklarinizin hepsinu bende yaşiyorum kizlar 😅benim bebişde cok Aşağda dedi doktor dinlenmemi onerdi Şubat annesiyim ama ocak sonu gibi gozukuyir belli olmaz yinede 30 da kanala girip 40 i gören anneler var burda
Ilknrshnn Esmaemenova valla bende subat 3 de dogsun istiyorm ama saglikli hayirli gelsin oglusum en onemlisi o cok bekletti bizi ❤
Ilknrshnn CanselMayis yeri daraldi artik oda sıkılıyor orda kuzularimiz ya annelerine gelmek istiyorlar 🤗