Şimdi dün nişan geldi bugun açıklık vardı 1parmak 35,3 haftalık gebe oldugum için doğum geciktirme ve bebek akciğer geliştirme iğnesi yaptılar . doğsa bir sıkıntı olmazmış ama kalsa daha iyi tabiki Bir yandan bebeğim içerde gelişşin biraz daha kalsın istiyorum biyandanda doğum yapmak istiyorum acaba hala erken doğum riskim varmıdır devamlı istirahat dedi hemşireler