Ayseelll canim ben 32 haftamda erken dogum riski yasadim acilmam vs olmustu hastanede yattim bir aya yakinn bebegim hic gelismemisti o surecte geriden geliyodu 39+4 2850 gram dogum yaptim hicde bi problemmiz olmadi allaha sukur yapisal da olabiliyor kizim zayif uzun boylu suan minyon bi yuze sahip olucak buyuk ihtimalle bebegin su sirada kendini hicde sikintiya sokup strese sokup uzzumlme dogumdan sonra o kadar guzrl gelisiyolarki benim kizim 2850 gramdi bir haftada bile demeden 3500 ustune geldi hala kafamiz cok buyuk degil tamda yasina gore yani cokda takilma canim yapisalda etkili oluyo yani senden ve esinden bi parca illaki aliyo kizimin zayifligi uzunlugu bizim aile tarafi yuzu bilmem ne hep babasi yani takilma bunlara uzulme canim allah yar ve yardimcin olsun