Ben bu erken testleri önermiyorum.Gebeliiğimi öğrenmeden 5 gün önce erken gebelik testi yaptım boş çıktı oturup ağladım olmadı diye.adet günüme 1 gün kala iştahım çok açıktı şüphelenip normal ucuz gebelik testi yaptım 2 liralık çift çizgi çıktı😇darısı başınıza