Kızlar onceden de yazmıştım buraya bebeğimin Kafa tası ve beyni oluşmadığı için sekiz ocakta aldiracam ama nedense beş gündür çok sancı çekiyorum doktora da gitmedim randevum yakın diye sizce sebebi nedir içimde sanki kalbi durmuş gibi beni içten içe yiyormuş gibi hissediyorum😒😒