Zeynepalemdar Iyi gunler hanımlar 16 hafta 4 günlük hamileyim ve 2 ci hamileliğim ancak hala bebegimin hareketlerini hissetmedim normal mi sizce
Sedaanneoluyor Zeynepalemdar bense 17 haftalığım bende de hiç tık yok doktoruma sordum ama ancak 2 hafta sonra hissedersin dedi