Merhaba arkadaşlar salı günü doktor kontrolüm var iki hafta önce ayrıntılı ultrason için gittik bebeğimin her şeyi sağlıklı normal görünüyordu hiç bir problem yoktu ama beyninin bir tarafında ventrikülomegali gördü normal sınırdaymış bir buçuk ve üstü olursa sıkıntılı ve takip edilmesi gerekir dedi bizim için sınırda bir tehlike olmadığını önemli olanın artmaması olduğunu söyledi iki hafta sonra gelin kontrol edelim dedi o gün salı işte çok endişeliyim nolur dua edin bir kaç yerde okudum kapanıp geçebiliyormuş lütfen dua edin yüreğim ağzımda çok üzülüyorum çok tedirginim dualarınıza ihtiyacım var