Hamilesiniz gayet merak etmeyin, benim ilk verdiğim kan 22,48 2 gün sonra verdiğim 22,58 çıktı o hastanedeki doktor kimyasal düşer bikaç güne demişti bende iyi madem diye bıraktım 7-10 gün sonra başka bşey için gittim kendi doktoruma kan testime baktı 56783 cıktı sonuç suan 11 haftalık hamileyim bebekte sağlıklı çok şükür. Ama geç döllenme olduğu için artışı yavaş ve uzun sürede olmuş. İçiniz rahat olsun sizinki benden fazla artmış önemli olan artması 1 hafta sonra dahadq artmış olur stres yapmayın❤️🙏🏻