SelinzgrSgan Benim çekilmesi gereken bi dişti fakat iğne sulandırıcı kullandığım için diş doktoru çekmedi lokal anestezi ile dişimi temizlediler adrenalinsiz iğne wurdular geçici dolguyla idare edicem Doğuma kadar artık. Çok şükür artık ağrım yok inş seninde en kısa zamanda geçer canım