Merhaba arkadaşlar,
reglim 10 gün gecikti idrar testi negatif kan testi yaptırdım dün o da negatif böyle olup sonradan hamile olduğunu öğrenen var mı belirtiler var aslında sırt ağrısı tek kaşık ağrısı akıntı gibi daha önce düşüğüm oldu 4 ay önce tekrar gebelik için vitamin kullanıyorum her hangi bir kist durumu da yok yardımcı olursanız sevinirim