Kızlar hepinize merhaba bugün öğleden sonra kontrolum vardı 39 haftalık hamileyim nstye girdim sancin var dediler doktor alttan muayane yapti 2 cm acilman var 1-2 gune doğum olur dedi herşeyin başı dua tabiki allahın izniyle acilmamin kolay olması için neler yapabilirim şimdiden cevaplayanlara çok tesekkur ederim benim gibi basina gelip 1-2 gun sonra doğum yapan anneler varmi?😊😊