Kardelen92 Hanımlar benim gebeliğim 9 hafta 4 günlüktü doktor bugün hayır tam 10 haftalık 3 gün ilerde dedi bu kötü bişeymi sakıncası varmı
Emk5341 Kardelen92 valla benim de 17+0 olması gerekti son kontrolde ama 18+5 günlük çıktı. Doktor normal bir durum, ileri de geri de olabilir dedi.
BusraAydogan14 Kardelen92 Bazen şekerden olabiliyor canım ama bende hiç biri yok genetik birazda ailemiz uzun ve iri