Ben de az evvel kontrolden geldim,36+2’deyim. Ultrasonla baktı herşey yolunda dedi,nst’ye yolladı,sancım çıktı,çatı muayenesi yapmam gerek dedi🙈 yapma etme derken yaptı tabi mecbur 1 cm açılma var dedi ,inşallah 4-5 gün bekler en azından dedi şok olduk:))