cagla_011 Meraba arkadaşlar rahim filmi çektirmem gerekiyor. Hangi hastanede ne kadara çektirdiniz bilgi almam gerekiyor.
Alpirem cagla_011 bende geçen sene balcalı da çektirdim ücretsiz anestezi olmadan 10 dk kadar ya sürdü ya sürmedi ağrısızdı tabi ağrı kişiden kişiye değişiyor ama
Dilek11 Merhaba canm ben geçen sene çektirdim sezar hospital da anestezisiz 300 e cektirmistim ama suanki ücretini bilmiyorum
cagla_011 Dilek11 saol canım orayı sordum ama fiyat bilgisi paylaşmadılar. Ben anestezi ile istiyorum birde
cagla_011 Alpirem teşekkür ederim. Peki seni doktorun mu oraya yönlendirdi yoksa sen kendin mi gidip yaptırdın orda Bir de istersen anestezi veriyorlar mı
Bebegim0101 Alpirem merhaba cok uzun bi sure gecmis siz yazalı,bende balcalida cektircrgim nasil gecti ve sonucu size ce olarak veriyorlarmi
Alpirem cagla_011 anestezi yapmıyorlar maalesef ama çok bi ağrısı olmuyor zaten evet kadın Doğum doktorum yaptırmamı söyledi özeller de çok pahalı olduğu için ben tercih ettim balcalı da yaptırmayı galiba şehir hastanesi de yapmaya başladı