Meroll Merhaba sevgili anneler hamilelikte çalışan ve fazla ayakta kalan anne adayları için önerebileceğiniz rahat bir model ve marka varsa paylaşabilir misiniz?Teşekkürler.😊
Heather Meroll nike airmax tercih ediyorum ben. Rahat ediyorum. İlla bu marka model olcak değil tabi onurgayı yormayacak yumuşak herhangi bir ayakkabı olabilir.😊
Tugba54 Bende air max huarache kullanıyorum çok rahat tam bir yürüyüş ayakkabısı ve çalışan için uygun 🙂 tüm gün ayaktayim çok rahat ediyorum
Meroll Herkese çok teşekkürler 😊 tavsiye ettiğiniz marka ve modelleri deneyip en rahat ettiğimi alacağım 😊
Meroll [bilinmeyen] çok teşekkürler yani bir tane skechers ayakkabım var ama bağcıksız olarak ve belki daha da rahatı vardır diye sormak istedim 😊