Nursenamustafa 37 haftalık hamileyim kızlar ikinci gebeliğim ilkini normal doğum yaptım bu gebeliğim de ritim bozukluğu çıktı bir sorun olmaz dedi doktorum ben yinede korkuyorum var mı böyle sorunu olan