sevgiarslann54 İnan ben de senin gibiydim. Ne bulantı, ne kusma,ne aşerme, ne de ağrı vs. Sadece adet olmuyordum,hatta doktoruma bile ya emin misiniz hamile miyim bile demistim ki bebeğin kalp atışlarını bile görmüştük. Sanki annelik duyguları bana yüklenmedi diye kendimi tuhaf ve biraz da suçlu hissediyordum. Ama ne mutlu size,sorunsuz bir hamilelik yaşıyorsunuz bulantidan yemek kokusuna dayanamayan,günlük hayati aksayan kişiler var,bünyeniz kuvvetliyse fazla sikayetiniz olmuyormuş 😊 Bence şu durumda endişe etmelisiniz,birden bire aşırı bir belirti oluyorsa mesela benim bulantım bile yoktu 9. haftaya kadar sonra bir gece 5 saat süren kusma ve sonunda halsizlikten hastanelik olmuştum,bebeğin kalbi durmuş ve böyle belirti vermiş. Anormal bir belirti olmadıkça korkmayın tadını çıkarın 🌸